پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرلشکر سلامی

حوزه/ فرمانده کل سپاه با اشاره به فرماندهی سردار حجازی در جبهه مقاومت، گفت: او تجربیات بسیار بزرگی در میدان‌های جهاد در دفاع مقدس و جبهه های مقاومت داشت و بسیار شجاع بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت شهید حجازی  که در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سردار حجازی یک فرمانده صاحب فکر و اندیشه و اهل تدبیر و با برنامه بود که بایک نظم فکری بسیار قوی عمل می کرد و به ارزش های اخلاقی بسیار پایبند بود.

وی ادامه داد: سردار حجازی یک فرمانده خلاق بود که رفتارش با همکاران و زیردستان اصلا براساس سلسله مراتب نبود. او واقعا یک احترام درونی در همه ایجاد می کرد و  براساس نفوذ قلبی و احترام درونی فرماندهی می کرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به فرماندهی سردار حجازی در جبهه مقاومت، گفت: او تجربیات بسیار بزرگی در میدان های جهاد در دفاع مقدس و جبهه های مقاومت داشت و بسیار شجاع بود.

سرلشکر سلامی گفت: شجاعت و آرامش از ویژگی های منحصر به فرد شهید حجازی بود که در صحنه های حساس و سخت نبرد آرامشش را از دست نمی داد و این ویژگی باعث می شد در شرایط بحرانی هم امروزش را از دست ندهد.

فرمانده کل سپاه در خصوص جایگزین ایشان برای فرماندهی، گفت: جریان فرماندهی در مجموعه سپاه همانند یک رود جاری است، یعنی همیشه جایگزین فرماندهان وجود دارد و فرماندهان جدید تجربیات را از فرماندهان قبلی می گیرند و نگران جایگزینی نیستیم، اما شخصیت این فرماندهان خاص است و جای خالیشان موجب ناراحتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha