شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد علی احمدی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت:رهبر معظم انقلاب سال گذشته امام خمینی را امام تحول معرفی و ۶ شاخصه در این خصوص تبیین فرمودند که در موضوع انتخابات هم می‌تواند مؤثر باشد، در سخنرانی در سالهای گذشته نیز رهبر معظم انقلاب سه باور را برای امام خمینی مطرح کردند که این سه باور به عنوان یکی از راهبردهای اساسی برنامه های تبلیغی مربوط به سالگرد رحلت امام خمینی معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، محمد علی احمدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با بیان اینکه نهادها، ارگان ها و دستگاه‌های مختلفی در برپایی مراسم با شکوه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همکاری مجدانه داشتند، گفت: تجربه نشان داد که در ایام شیوع بیماری کرونا هم می‌توان برنامه‌هایی امید آفرین با حضور مردم اجرا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه افزود: ترغیب مردم به مشارکت حداکثری از جمله مسائلی است که در ایام سالروز رحلت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد باید به آن توجه داشته باشیم و جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و برنامه ریزی‌های مناسبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به عدم برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی در مرقد مطهر امام خمینی، تصریح کرد: در این روز رهبر معظم انقلاب سخنرانی خواهند داشت اما مراسمی در تهران برگزار نخواهد شد، اما دو موضوع اصلی را با برگزاری جلسات متعدد به عنوان راهبردهای برنامه های تبلیغی این ایام در نظر گرفته‌ایم.

احمدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته امام خمینی را امام تحول معرفی و ۶ شاخصه در این خصوص تبیین فرمودند که در موضوع انتخابات هم می‌تواند مؤثر باشد، در سخنرانی در سالهای گذشته نیز رهبر معظم انقلاب سه باور را برای امام خمینی مطرح کردند که این سه باور به عنوان یکی از راهبردهای اساسی برنامه های تبلیغی مربوط به سالگرد رحلت امام خمینی معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند سه باور در امام خمینی بود که در همه ما باید وجود داشته باشد، امام خمینی باور داشتند انتخابات مظهر خدا باوری است؛ چون تکلیف است، مظهر مردم باوری است به دلیل نقش اراده مردم و مظهر خود باوری است برای اینکه هرکسی رأی می‌دهد احساس می‌کند در سرنوشت کشور نقش داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برنامه ریزی‌های مختلف در خصوص برپایی برنامه‌های سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: عملا سه روز اجرای برنامه‌ها و مراسمات متعدد در عرصه فضای مجازی رسانه‌ها و در سطح شهر طراحی شده است.

احمدی به اعلام عزای عمومی همیشگی برای روز ۱۵ خرداد از سوی امام خمینی اشاره کرد و گفت: در این دو روز باید همه اقشار دخیل و درگیر در برنامه ها و مراسمات باشند، علیرغم شیوع کرونا مناسبتها و برنامه های مربوط به مناسبت‌ها تعطیل نشد بلکه نحوه برگزاری برنامه ها و مراسمات تغییر کرد و در آینده نیز برنامه‌ها به نحو احسن اجرا خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha