جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: دشمنان می خواهند عزت و اقتدار را از ما بگیرند و تا زمانی که ملت ایران راه پیشرفت و اقتدار را در پیش دارد دشمنی خواهند کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در نشست بصیرتی بسیج ورزشکاران شهرستان بویین زهرا گفت: دشمنان از دست ملت ایران عصبانی هستند، زیرا انقلاب اسلامی ایران دست استکبار جهانی را از منافع ایران و منطقه کوتاه کرده است.

وی خاطرنشان کرد:  ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، در عرصه نانو، تکنولوژی، ماهواره‌ای و پرتاب موشکی به دستاوردهای عظیمی دست یافته است و امروز ما نباید به دشمنان اجازه دهیم حضور مردم را در انتخابات کمرنگ ویا مورد تضعیف قرار دهند. 

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: امروز دشمن با ترویج بی حجابی و مسائل غیر اخلاقی به دنبال تضعیف اعتقادات دینی و انقلابی در مردم بویژه نسل جوان است که باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد:  باید هر روز به زمان و موقعیتی که در آن قرار داریم آگاه‌تر شویم، برای اینکه کشور و نظام ما در یک شرایط خاصی قرار گرفته و یکی از راههای  برون رفت از این وضعیت و تدبیر مناسب، شناخت درست زمان، مکان و موقعیت و اوضاع پیرامون است.

رضوانی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند با استفاده از بوق‌های تبلیغاتی در فضای مجازی این‌گونه القا کنند که مردم از انقلاب خسته شده‌اند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: امروز بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دو جریان؛ استکبار به رهبری آمریکا و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم، اما برنده واقعی این نبرد همواره جمهوری اسلامی ایران و دنیای مقاومت بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: انتخابات ۲۸ خرداد یکی از مهمترین اهداف دشمن برای شکست انقلاب اسلامی است و آنان در اتاق فکر خود تمام توان و انرژی را برای القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام گذاشته اند و روش های مختلفی ارائه داده اند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: دشمنان می خواهند عزت و اقتدار را از ما بگیرند و تا زمانی که ملت ایران راه پیشرفت و اقتدار را در پیش دارد دشمنی خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha