شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی طائب

حوزه/ رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، حضور پای صندوق های رای گیری را به دور از قطب بندی ها عنوان و نگاه جامعه را به کارآمدی افراد معطوف دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در همایش پرچمداران بصیرت، در جمع تعدادی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه مشهد در محل مدرسه علمیه عالی نواب با اشاره به شرایط حکومت امیرمومنان (ع) و عدم حضور مردم در صحنه، ابراز کرد: در آن دوران به واسطه عدم وجود رسانه به شکل امروزی، کسی آن حضرت را به درستی نمی شناخت و از سوی دیگر در مدت 5 سال حکومت، بیشتر در جنگ بودند و به همین خاطر در معرفی حکومت ایشان نیز همین شرایط و وضع را بیان و معرفی می کنند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در ادامه با بیان اینکه همانند دوران حضرت علی علیه السلام افرادی هستند که برای ماندن در مسند قدرت بر خلاف واقع سخن می گویند، حضور پای صندوق های رای گیری را به دور از قطب بندی ها و جناح بندی ها عنوان و نگاه جامعه را به کارآمدی افراد معطوف دانست.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی به همراه سازی مردم نیاز است، مشارکت حداکثری و امیدواری جامعه را اینگونه تحلیل کرد که برخی در جامعه دوقطبی «مقاومت-مذاکره» ایجاد می کردند اما این بار این مسئله برهم خورده است و مردم در این دوقطبی نیستند؛ این نکته را تشییع پیکر حاج قاسم نشان داد.

وی همچنین در ادامه از شرایط منطقه گفت و با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی و با بیان اینکه انتقام سخت از این جنایت، همان شکستن هیمنه آمریکا در دنیا و اخراج از منطقه است، اظهار کرد: امروز سوریه خط مقدم مقاومت است و انتخاب بشار اسد نشان داد که بر خلاف تبلیغات دشمن، آنان در پی مقاومت هستند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه فتح قدس نزدیک است، دستاورد نبرد اخیر غزه با رژیم صهیونسیتی را عقب نشینی اسرائیل از قدس شرقی دانست.

وی درباره مقاومت در یمن نیز افزود: امروز یمنی ها به نقطه ای رسیده اند که کار در حال تمام شدن است.

گفتنی است این مراسم با مشارکت حوزه علمیه خراسان، بسیج اساتید و نخبگان این حوزه و بسیج طلاب و روحانیون و گردان های تیپ امام صادق علیه السلام در خراسان رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha