شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه /  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمن با روش های مختلف القاء می‌کند که مردم از نظام جدا شده اند، اما مردم با حضور در انتخابات بار دیگر حمایت خود را از نظام و رهبری اثبات می کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در همایش علمداران بصیرت و جهاد (روحانیون استان قزوین)  که در سالن اجتماعات شبستان مسجدالنبی (ص) برگزار شد گفت: وحشتی که امروز آمریکا از ایران اسلامی دارد از هیچ قدرتی در دنیا ندارد، چرا که نقشه های شومی در خاورمیانه داشت که ایران مانع انجام آنها شد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و اقشار مختلف مردم وظیفه دارند از توصیه های عزت بخش مقام معظم رهبری که در طول سال و در مناسبت های مختلف بیان می فرمایند پیروی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار و صلابت به راه پر فروغ خود ادامه می دهد و ان شالله که وعده الهی نزدیک است.

 وی  اظهار کرد: همواره انسان باید شاکر  و قدردان نعمت های الهی باشد از جمله نعمت ها نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنین وجود ولایت و رهبری است، لذا باید قدردان ولایت و رهبری و  شکرگزار نعمت انقلاب باشیم.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: دشمن با روش های مختلف القاء می‌کند که مردم از نظام جدا شده اند، اما مردم با حضور در انتخابات بار دیگر حمایت خود را از نظام و رهبری اثبات می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha