شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بانوان طلبه نقش بسزایی در رشد فرهنگ عمومی جامعه دارند

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: بانوان طلبه می توانند با گسترش فرهنگی دینی در بین خانواده ها و جامعه موجب غنای فرهنگ عمومی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در نشستی که با حضور مجید شاکری سرپرست منطقه چهار شهرداری، در مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان برگزار شد، گفت: حوزه های علمیه خواهران می توانند خدمات فرهنگی مطلوبی به شهرداری ارائه کنند.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره های مذهبی، تربیت مادران و زنان فهیم و با فرهنگ و سایر موارد از رسالت های حوزه علمیه خواهران می باشد که در ایجاد یک مدینه فاضله، نقش بسزایی دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در ادامه با اشاره به نقش آفرینی بانوان در جامعه، افزود: بانوان طلبه می توانند با ایجاد و گسترش فرهنگی دینی در خانواده ها و جامعه موجب غنای فرهنگ عمومی شوند که این خود می تواند در کمترآسیب دیدن شهر موثر باشد.

در ادامه، مجید شاکری، از حضور در جمع بانوان حوزه علمیه خواهران همدان ابراز خرسندی کرد و گفت: شهرداری منطقه چهار همدان آماده همکاری و تعاملات بیشتر با حوزه علمیه خواهران می باشد تا بتواند در غنای فرهنگ مذهبی جامعه تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha