پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه خمیر

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در دیدار با بسیج فرهنگیان تصریح کرد: حضور اقشار مردم در انتخابات پیشرو لباس اقتدار برای نظام اسلامی خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی در دیدار با بسیج فرهنگیان شهرستان بندرخمیر، عنوان کرد : قشر  تاثیرگذار فرهنگیان در ادامه مسیر و حرکت انقلاب نقش بسیار حساس و راهبردی را ایفا کرده است .

وی افزود: خانواده بزرگ فرهنگیان یکی از عظیم ترین ظرفیت های انقلاب اسلامی است که با تربیت علمی  جوانان و نوجوانان این مرز و بوم نقش تاریخ ساز خود را به گونه ای مطلوب انجام دهد.

امام جمعه بندر خمیر با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، بیان کرد: وظیفه معلمی در ادامه رسالت  انبیاست؛ مسیر روشن است، زیرا شما  ادامه دهنده راه و مسیر شهداء و  کسانی که برای انقلاب جانفشانی کردند، هستید .

 وی تاکید کرد:  تعلیم و تربیت نسل آینده حرکت شما را ارزشمند تر می کند و اگر این مسیر مزین به اخلاق اسلامی باشد چه بسا اثرگذاری آن بیشتر خواهد شد.

 امام جمعه شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه فرهنگیان از خواص جامعه هستند، بیان کرد: برای این قشر شناخت یکی از ملزومات است و باید به لباس بصیرت خود را  مزین  کنند.

حجت الاسلام صالحی با ابراز گلایه از مشکلات فرهنگی جامعه، ادامه داد: فعالیت فرهنگی از اولویت خارج شده است و این به سوء مدیریت دستگاه های متولی فرهنگی بر می گردد.

امام جمعه بندر خمیر اضافه کرد:  دو نوع تحلیل در جامعه جاری است یک نگاه به خارج که با تعالیم اسلامی و انقلابی ما انطباق ندارد و دیگری نگاه به داخل است که با شناخت ظرفیت های داخلی می توانیم بخش اعظمی از مشکلات را حل کنیم.

 حجت‌الاسلام صالحی یادآور شد: راه انقلاب ادامه خواهد داشت و اگر دشمنان قسم خورده تمام ظرفیت ها و امکانات خود را برای تضعیف ساختارهای انقلاب در یک  مسیر مشخص نشان دادند بدانید آن مسیر اشتباه است و شیطان تجویز بخیر نخواهد کرد. 

وی خاطرخاطرنشان کرد مهمترین نکته دعوت به مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم  است که در اولویت قرار دارد.  دشمنان طبل توخالی خود را برای عدم حضور مردم به صدا در آوردند، اما با حضور اقشار مختلف مردم، اقتدار این مملکت به جهانیان نشان داده می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha