جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معصومه کمشی کمر - معاون حوزه علمیه خواهران سمنان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان، فعالیت‌های قرارگاه تواصی این استان را تشریح کرد.

معصومه کمشی کمر، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه تواصی این استان پرداخت و اظهار داشت: هدف از تشکیل این قرارگاه بالا بردن مشارکت مردمی و ایجاد شور انتخاباتی است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان افزود: امام خامنه ای می فرماید لازم است زنان، زنان باسواد و آگاه و با معرفت در همه میدان‌ها پیشروی کنند الگوی زن را نشان بدهند، بگویند زن مسلمان زنی است که هم دین خود را و هم حجاب خود را و زنانگی خود را فرافت ها، رقت ها و لطافت های خود را حفظ می‌کند.

وی گفت: زن مسلمان زنی است که هم از حق خود دفاع می کند هم در میدان معنویت و علم و تحقیق و تقرب به خدا پیشروی می کند و شخصیت های برجسته ای را نشان می دهد و هم در میدان سیاسی حضور دارد این الگویی برای زنان می شود.

کمشی کمر تصریح کرد: بانوان در تمامی عرصه ها نقش آفرینی و تعیین کننده و اثر گذار در جامعه هستند که این محبت و جایگاه را مدیون مکتب امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان افزود: طلاب و مبلغین خواهر سطح استان همچون گذشته معرفی شاخصه های فرد اصلح از نگاه قرآن و روایات و نگاه امام راحل و حضرت آقا و دیگر علما پرداختند، و در این جریان بی تفاوت نبوده اند لذا حوزه های علمیه خواهران و دیگر نهادهای فرهنگی و مذهبی در استان سمنان اقدام به راه‌اندازی قرارگاه و تواصی نموده اند.

وی ادامه داد: قرارگاه تواصی برای پیشبرد اهداف خود اقدام به تشکیل قرارگاه هایی اعم از  «قرارگاه مدرسه ای و محلی»، «قرارگاه روستایی»، «قرار گاه استانی»، «قرار گاه شهرستانی» کرده است که همگی زیر نظر معاونت فرهنگی تبلیغی خواهران استان سمنان سازمان‌دهی می‌شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان سمنان با اشاره به اهم فعالیت ها در این قرارگاه ها گفت: «راه اندازی ستاد حوزوی ملت امام حسین (ع) در سراسر استان و شناسایی» و «ساماندهی مبلغین انتخاباتی خواهر استان» همچنین «تشکیل و راه اندازی گروه رصد انتخاباتی در پیام رسان ایتا»، «عضویت در کارگروه انتخاباتی استان و معرفی نماینده حوزه علمیه خواهران استان در شهرستان های سراسر استان جهت حضور در کارگروه انتخاباتی مربوطه» از فعالیت های طلاب جهادی در قرارگاه های تواصی است.

وی در ادامه دیگر فعالیت های طلاب در این قرارگاه ها را این گونه شرح داد: «شرکت و حضور حداکثری طلاب در تریبون های آزاد استانی با همکاری کارگروه انتخاباتی» «برگزاری کارگاه های علمی _پژوهشی ویژه انتخابات در مدارس علمیه خواهران استان»، «برگزاری نشست های حضوری و مجازی بصیرتی و سیاسی در مدارس علمیه خواهران استان»، «برگزاری وبینارهای انتخاباتی»، «فعالیت در فضای مجازی»، «اعزام مبلغین خواهر قرارگاه جهادی دختران حاج قاسم به گروه های بانوانی در محلات و بوستان شهر و روستا»، «شرکت در جلسات انتخاباتی و تهیه بروشورهای انتخاباتی، تولید محتوا»، «برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری پویش های استانی، برگزاری مسابقات فرهنگی (عکس و...)»، «تهیه کلیپ، موشن، عکس نوشته، پادکست»، «برگزاری برنامه ویژه طلاب و دختران رای اولی در استان»، «تشکیل گروه های پرسمان انتخاباتی در فضای مجازی»، «روشنگری در قالب گردان سایبری بسیج جامعه زنان» و «تبلیغ چهره به چهره».

کمشی کمر اعلام کرد: حوزه علمیه خواهران همچون گذشته نسبت به مصداق خارجی و شخص خاصی اعلام موضع نمی نماید، ولی نسبت به معرفی شاخص های رئیس جمهور اصلح، بی تفاوت نبوده و نیست، بنابراین آحاد مردم را با توجه به شاخص ها و معیارهای صحیح، به انتخاب فرد اصلح راهنمایی و ترغیب می کند. از این رو حوزه علمیه خواهران استان اقدام به راه اندازی قرارگاه های استانی تواصی و ستاد حوزوی ملت امام حسین (ع) کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha