شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، گفت: فردا باید دست‌به‌دست هم دهیم و با حضوری پرشور در انتخابات، به دشمن ثابت کنیم که اگر مشکلی داریم، خودمان این مشکل را حل خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن دعوت مردم برای حضور انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت: هم‌اکنون فرصتی پیش روی مردم ایران قرار گرفته، که اگر از آن استفاده نکنیم، ضررهای بزرگی بر پیکره کشور متحمل خواهد شد؛ چراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری «شرکت در انتخابات، ضامن امنیت ایران و ایرانی است».

این استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه برای ساخت ایرانی قوی و آینده‌ای خوب، همه باید تلاش کنیم، گفت: از همه آحاد و اقشار جامعه، آن‌کسانی که نسبت به وضعیت موجود، همچون ما گله‌مند هستند، باید تلاش کنند تا دولتی قوی با پشتوانه مردمی روی کار آورند.

وی تصریح کرد: تلاش برای ساخت ایران، یعنی انتخاب دولتی قوی و کارآمد که بتواند مشکلات کشور را با تکیه ‌بر توان داخلی حل کند.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، با بیان اینکه «قهر کردن با صندوق‌های رأی» مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: فردا باید دست‌به‌دست هم دهیم و با حضوری پرشور در انتخابات، به دشمن ثابت کنیم که اگر مشکلی داریم، خودمان این مشکل را حل خواهیم کرد.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، اذعان کرد: همه ما باید با انتخاب اصلح، تغییر اساسی را در وضعیت کشور، رقم زنیم.

این استاد حوزه علمیه، در پایان شرکت در انتخابات را تکلیف دینی، شرعی و انسانی دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون مردم بسیاری از کشورها، هنوز که هنوز است حق رأی ندارند؛ بنابراین، همه ما باید از حق رأی خود در جهت اصلاح وضعیت موجود تلاش کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha