شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در خصوص پروژه اصلاحات که با رسیدن ولیعهد بحرین به منصب نخست وزیری تبلیغ می شود، سوالاتی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در خصوص پروژه اصلاحات که با رسیدن ولیعهد بحرین به منصب نخست وزیری تبلیغ می شود، سوالاتی را مطرح کرد.

آیت الله قاسم در صفحه توئیتر خود نوشت: قطار اصلاحات که مطبوعات دولتی بر سرعت حرکت آن تأکید کرده و بسیار به مسافران آن بشارت دادند و بسیاری از جاماندگان از آن ناامید شدند و نظر آن مورد تحقیر قرار گرفت، کجاست؟

ایشان افزود: آیا تبلیغ طرح اصلاحات یک اقدام شک برانگیز یا سخنی بی منطق یا حرف راستی بود که پس گرفته شد یا سخن بی ارزش و خجالت آوری بود که مسکوت نگه داشته شد یا اینکه برای فریب دادن بود؟ که مشخص شد که فایده ای ندارد و نمی تواند مردم را فریب دهد.

رهبر نهضت اسلامی بحرین در پایان گفت: ملت بحرین هرگز در مطالبه اصلاحات فراگیر و صادقانه عقب نشینی نخواهد کرد؛ چراکه کشور تنها با این اصلاحات از امنیت و خوشبختی بهره مند می شود.

شایان ذکر است که طرف هایی از زمان رسیدن ولیعهد بحرین به مقام نخست وزیری برای وی تبلیغ کرده و او را اصلاح گر توصیف کردند که به دنبال داشتن رابطه خوبی با ملت بحرین است، امّا رفتار او در این دوران نشانگر دشمنی و خصومت او با ملت بحرین است؛ چرا که در دوران وی کودکان بازداشت شدند و تحت شکنجه قرار گرفته و زندانیان آزادی بیان تحت فشار قرار گرفتند و از درمان محروم شدند و در داخل زندان های در معرض شیوع ویروس کرونا قرار داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha