پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قوه قضاییه

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در بدنه قوه قضائیه و از جمله در کادر مدیریتی آن تأکید کرد.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تبریک این ایام بر همه دست اندرکاران خدوم و مخلص دستگاه قضایی کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در یکی از رهنمودهای خویش در دیدار با مسئولان قوه قضاییه تأکید می فرمایند که از جوانان صالح و انقلابی و فاضل در مسئولیت های قوه استفاده کنید و این مطالبه ایشان به خصوص در گام دوم انقلاب، اهمیت و معنای خاصی پیدا می کند.

وی با اشاره به این که دستگاه قضایی به معنای واقعی کلمه باید ملجأ و مأمن آحاد مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه باشد، گفت: به لطف الهی در سال های اخیر، خدمات بسیار درخشانی در قوه قضاییه انجام شده که امید است پس از دوران حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نیز همچنان شاهد تداوم این روند مبارک در راستای افزایش رضایتمندی ملت از دستگاه قضایی باشیم.

این مدرس دانشگاه همچنین افزود: یکی از مطالبات جدی مردم از قوه قضاییه، تداوم جریان مبارزه قاطعانه با مفاسد اقتصادی و دانه درشت هایی است که به ناحق از بیت المال سوء استفاده می کنند.

وی افزود: بی شک قاطعیت و صلابت دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان و محتکران و مختلسان باعث تقویت اعتماد عمومی مردم به حاکمیت می شود و به همین خاطر است که معمولاً در فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضاییه بر اهمیت این موضوع به طور خاص تأکید می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha