جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
متولیان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: زمانی که افق تعریف شده و البته قابل دستیابی در ۱۴۱۴ مرجعیت علمی حوزه های علمیه خواهران معرفی می شود، پس بایستی همه فعالیت ها، قالب ها، فرآیند ها و آیین نامه ها حرکت و دستیابی ما را جهت نیل به این هدف بزرگ و عظیم تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم فاطمه کبری متولیان در نخستین اجلاس فصلی معاونت های پژوهشی مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران و سطح ۴ استان های کشور در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: این اجلاس در مستوی عالی ترین راهبران پژوهشی کشور، با هدف استانداردسازی همه فرآیندها، آیین نامه ها و فعالیت های پژوهشی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران امروز به این باور قطعی رسیده است که ترسیم دقیق افق فکری، فرآیندی و سازمانی آینده پیش رو، صرفا با حضور قطعی همه مدیران پژوهشی سراسر کشور قابل باور است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: رصد میدانی و داده های تک‌تک بزرگواران از وضعیت دقیق استانها، مراکز و مدارس ما را در تدوین دقیق، تصویب و اجرایی شدن آیین نامه ها، فرآیندها و قالب ها یاری رسانیده و خطا را به حداقل خواهد رساند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که افق تعریف شده و البته قابل دستیابی در ۱۴۱۴ مرجعیت علمی حوزه های علمیه خواهران معرفی می شود، پس بایستی همه فعالیت ها، قالب ها، فرآیند ها و آیین نامه ها حرکت و دستیابی ما را جهت نیل به این هدف بزرگ و عظیم تضمین کند.

خانم متولیان جمع حاضر را اصلی ترین و کانونی ترین جمع راهبر پژوهشی حوزه های علمیه خواهران جهت تدبیر و راهبری عام و خاص برای تولید دانش، راهبری دانش، کنش گری فعال دانش‌پژوهان و طلاب و اساتید پژوهشگر خواهر جهت نشر و انتقال آموزه‌های معرفتی با ابتناء بر مبانی بلند و عمیق دین مبین اسلام در عرصه سرزمین ایران اسلامی و اقالیم مختلف دنیا برای فراهم نمودن زمینه های مطالعاتی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha