جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار فدوی

حوزه /جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به طور قطع قرار گرفتن در جبهه حق و حضور در حزب خدا و عمل به وظایف و تکالیف عامل پیروزی جریان انقلاب خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار  علی  فدوی، در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  اگر به وظیفه و تکالیف خود عمل نکنیم نباید از خدا انتظار تحقق وعده داشته باشیم کما اینکه در جنگ احد که حتی خود پیامبر حضور داشت می‌بینیم که عمل نکردن به وظیفه به شکست می‌انجامد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: به طور قطع قرار گرفتن در جبهه حق و حضور در حزب خدا و عمل به وظایف و تکالیف عامل پیروزی جریان انقلاب خواهد بود.

وی ادامه داد: ایران قبراق و آماده برای دفاع است اما آمریکایی‌ها افسرده و تضعیف شده‌اند، ما تکلیف و وظیفه خویش را انجام دادیم و خدای متعال وعده پیروزی را جامه عمل پوشانده است.

وی اظهار کرد:  اگر عوامل نظامی، سیاسی، علمی، تکنولوژی و جبهه باطل و حق را بسنجیم، در هیچ پارامتر دنیایی و مادی با استکبار قابل مقایسه نیستیم اما در نتایج پیروزی نصیب ایران و محور مقاومت شده است.

سردار فدوی تصریح کرد: فرهنگ شهادت، صیانت از ارزشها و دور نشدن از اهداف انقلاب و پایبندی به اصول و رسیدن به سعادت دینی و اسلامی است.

وی ادامه داد: این انقلاب ماندنی است و کسی نمی تواند به آن آسیب بزند زیرا این وعده الهی است که هرکس خدارا یاری کند خداوند او را یاری می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، ایمانش توأم با عمل صالح بود و این درجه از بندگی در برابر خداوند، او را بالا برد و محبوب و عزیز همگان شد.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار تربیت شده مکتب حضرت علی(ع) حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود که توانست دشمنان را شکست دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لباس پاسداری عنایتی است که خداوند نصیب ما کرده که در همین لباس مقدس چهل هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha