جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / سردار رفیعی آتانی با نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار با فرمانده جدید سپاه استان قزوین گفت: از حضور شما در استان قزوین بسیار خوشحال هستیم و از رفتن سردار شاهرخی دلمان می‌گیرد و امیدواریم شما در رسالتی که برعهده دارید موفق باشید.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جبهه مقاومت با ذکر خاطراتی از مبارزات انقلابی و مبارزات طلاب و حوزه‌های علمیه یادآور شد: پیش از انقلاب اسلامی در سال ۵۴ با وجود خفقانی که حاکم بود، طلاب فیضیه تلاش کردند تا دوباره انقلاب و نام امام خمینی(ره) را که رژیم تلاش می‌کرد از یادها ببرد، زنده کنند که در این راستا بسیار مورد شکنجه و تبعید قرار گرفتند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: آن زمان بسیار خوشحال بودیم که رژیم را شکست داده‌ایم و این هدف مایه خوشحالی ما بود، اما خدا را بسیار شاکریم که انقلاب رشد و توسعه یافت و از مرزهای فیضیه به مرزهای کشورهای اسلامی، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به شکست دشمنان و رسانه‌های معاند در ناامید کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، تأکید کرد: حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را کمتر از انتخابات اوایل انقلاب نبود چرا که این حضور زیر بار بی‌سابقه‌ترین هجمه‌های دشمن و رسانه‌های معاند صورت گرفت و بسیار ارزشمند و معنادار بود.

وی شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه را نشان دهنده قدرت روز افزون جبهه مقاومت اسلامی دانست و بیان کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند که هر روز برد موشک‌های جبهه مقاومت و اثر مخرب آن در حال افزایش بوده و این مهم کاملاً مشهود است و از این موضوع هراس دارند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم در توجه به قرآن و اهل بیت(ع) یک خیزش عظیم صورت گیرد و یقیناً سپاه پاسداران ظرفیت بسیار بالایی در تحقق این هدف دینی و الهی دارد.

همچنین در این دیدار سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده جدید سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گزارشی از پیشرفت‌های جبهه مقاومت در منطقه ارائه و  بیان کرد: دشمن هم در منطقه و هم در انتخابات ریاست جمهوری ایران، با شکست سختی مواجه شده است؛ چرا که با تمام توان پای کار آمده بود و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تلاش می‌کرد تا مردم را از حضور در پای صندوق‌ها نا امید کند، اما حضور باشکوه مردم در انتخابات توطئه‌های آنان را خنثی نمود.

دیدار فرمانده جدید سپاه قزوین با نماینده ولی فقیه

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha