دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست مشترک مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن با مرکز خدمات حوزه های علمیه همدان برگزار شد

حوزه/ معاون محتوایی مدرسه علمیه فاطمة الزهراء(س) گفت: نشست مشترک مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن با مرکز خدمات حوزه علمیه همدان، با هدف بررسی مشکلات طلاب و تعاملات بیشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، لیلا گودرزیان فرد، از نشست مشترک حجت الاسلام والمسلمین عیسی بسطامی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان با خانم رویا غلامی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن در این مدرسه خبر داد.

وی گفت: هدف از این جلسه تعاملات بیشتر و معرفی رابط مرکزخدمات بود که  خانم گودرزیان فرد به عنوان  رابط مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن به مرکز خدمات جهت پیشرفت کارهای خدماتی و درمانی  طلاب معرفی شد.

معاون محتوایی مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن افزود: همچنین در این نشست به بررسی و بیان مشکلات مطرح شده از سوی اساتید و طلاب و بیمه و امکانات خدماتی توسط مدیر مدرسه پرداخته شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عیسی بسطامی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه در حدتوان برای رفع مشکلات و مسائل طلاب تلاش خواهد کرد و تعدادی از طلاب صعب العلاج هم که تحت درمان هستند ازحمایت این مرکز برخوردارشده اند.

در پایان نشست هدایایی از سوی امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه همدان به دو نفراز طلابی که در مسابقات فرهنگی شرکت کرده بودند، اهدا شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha