جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد نجفی زاده

حوزه/ عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: رئیس‌جمهور منتخب و دولت آینده باید با اقتدار و قاطعیت انقلابی پاسخ گستاخی‌های آمریکا را با هوشمندی بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع طلاب، با اشاره به مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا و تروئیکای اروپایی و لابی صهیونیزم درصددند در قالب این مذاکرات به هر نحو ممکن ارتباط ایران با هم‌پیمانان منطقه‌ای مانند حزب‌الله، حماس، جهاد، انصار الله و حشدالشعبی را محدود و منقطع سازند.

وی افزود: جو بایدن رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا که اخیراً و مکرراً دچار فراموشی و پریشان‌گویی نیز شده و با مواضع حساب و کتابش برای کاخ سفید دردسرساز شده، در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی، دو موضع مهم را گفت اول اینکه در دوران ریاست جمهوری او ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را پیدا نخواهد کرد و دوم اینکه من دستور حملات هوایی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های مورد استفاده شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران که مسؤول حملات اخیر به کارکنان آمریکایی در عراق بودند را صادر کردم.

حجت‌الاسلام نجفی زاده ادامه داد: درباره موضع اول او مبنی بر جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای باید خندید؛ زیرا ایران اساساً در پی سلاح هسته‌ای نیست و پیرامون موضع دوم هم باید گفت احتمالاً ایشان هنوز طعم ضرب شست‌های جبهه مقاومت را نچشیده و باید نوش جان کند.

وی تصریح کرد: آمریکا، آمریکاست کما اینکه گرگ، گرگ است. ترامپ و بایدن ندارد. هم ترامپ درصدد جلوگیری از ایران هسته‌ای بود و هم بایدن با طرح شعارهای مضحک در همان مسیر حرکت می‌کند و مانند ترامپ دستور حمله به مواضع حشدالشعبی پس از رژه افتخارآمیزش می‌دهد.

حجت‌الاسلام نجفی زاده اظهار کرد: گویا هیئت تطبیق مرکب از دولت و مجلس برای جمع‌بندی نهایی نشست وین در حال فعالیت‌اند و از سخنان روز دوشنبه دکتر قالیباف مبنی بر اینکه ایران پس از موعد اعلام‌شده، فیلم‌های سه ماه گذشته از مراکز هسته‌ای را تحویل نخواهد داد پیداست که ایران همچنان بر مواضع قبلی خود پابرجاست.

وی افزود: رئیس‌جمهور منتخب و دولت آینده باید با اقتدار و قاطعیت انقلابی پاسخ گستاخی‌های آمریکا را با هوشمندی بدهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha