چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم معارفه رئیس مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی رئیس جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام یزدان جمشیدی مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مراسم معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه سمنان، در دفتر نماینده ولی فقیه استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میر محمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، برگزار شد.

در این مراسم از حجت الاسلام قدرتی، تقدیر و حجت الاسلام یزدان جمشیدی، به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی و منصوب شد.

حجت الاسلام یزدان جمشیدی در بخشی از این آیین، گفت: از تلاش صادقانه و خدمات حجت الاسلام قدرتی در مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان که بیش از دو دهه به طول انجامید، به صورت خاص و ویژه تشکر می‌کنم.

مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان تصریح کرد: شعار حجت الاسلام قدرتی این بود همیشه که وظیفه ما خدمت بی منت به سربازان امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام جمشیدی گفت: در دوره جدید، حقیر با توجه به سیاست تحولی ان‌شاءالله بتوانم در هم افزایی بیشتر و تعامل بیشتر با مراکز حوزوی هدفمند نمودن خدمات تلاش کرده و بخش کوچکی از مشکلات طلاب و روحانیون را حل کنیم.

در پایان جلسه حکم انتصاب وی توسط نیکزادیان، مدیر سفرهای استانی رئیس مرکز خدمات، قرائت شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین یزدان جمشیدی

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند، جنابعالی را به سمت مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان منصوب می نمایم.

امیدوارم با توکل به پروردگار متعال و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری با همت جهادی و برنامه ریزی جامع و تلاشی پیگیر و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه فرهیختگان ارجمند در ارتقاء کمی و کیفی خدمت رسانی کریمانه به سربازان حضرت ولی عصر(عج) موفق باشید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha