دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/  رقابت روحانیون در آزمون استادی حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در راستای واسپاری آزمون استادی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه به استان خوزستان و همچنین جهت تسهیل در روند فعالیت های آموزشی طلاب و روحانیون ارجمند، سامانه‌ ثبت نام آزمون استادی را راه‌اندازی کرده است.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبین آزمون استادی در حوزه علمیه استان خوزستان، اظهارداشت: برای تسهیل در روند امورات آموزشی حوزویان خوزستان، سامانه‌ای جهت ثبت‌نام آزمون استادی طراحی شده که داوطلبین می‌توانند به‌صورت اینترنتی در این امتحان نام‌نویسی کنند.

وی قوانین و شرایط گزینش طلاب داوطلب تدریس را «تأهل»، «معمم بودن» و «داشتن معرفی‌نامه از مدرسه جهت شرکت در آزمون استادی» اعلام کرد.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، اضافه کرد: سوابق تحصیلی داوطلب جهت شرکت در آزمون استادی در مقطع مقدمات، «دارا بودن معدل ۱۶ در پایه ۶ دوره بلندمدت و سطح ۲ سفیران هدایت» و برای شرکت در آزمون استادی در مقطع سطح یک، «دارا بودن معدل ۱۵ در پایه ۱۰ دوره بلندمدت و سطح ۳ سفیران هدایت» می‌باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان تعهد به شرکت در دوره مهارت‌های عمومی تدریس را آخرین شرط شرکت در این آزمون اعلام کرد و اظهارداشت: داوطلبین می‌توانند جهت شرکت در این آزمون به آدرس ( اینجا کلیک کنید ) مراجعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha