جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 967761
۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
حجاب

بیست و یکم تیرماه، سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم توسط رضاخان در سال ۱۳۱۴ هجری شمسی است که به روز «عفاف و حجاب» نامگذاری شده و به این مناسبت به سراغ حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیاتی، مدیر مؤسسه طهورا و از کارشناسان عرصه عفاف و حجاب رفتیم تا کمی در این موضوع گپ و گفتی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 1
    سلام ایشون ادعا کردن که ریزه کاری های مسأله حجاب در قرآن مطرح شده. کجا؟ موضوعات بزرگتری داریم که ریزه کاری هایش در قرآن نیامده اونوقت جزئیات حجاب اومده؟ مگر ریزه کاری های نماز و روزه در قرآن آمده؟ این خبرگزاری رو علماء و اساتید و طلاب فرهیخته رصد می کنن، خیلی باید در گفتارمان دقت کنیم
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      بله که آمده . مگر همون آیات معروف حجاب دست روی نکات تکمیلی حجاب نگذاشته ؟ مگر فایده حجاب متذمر نشده ؟ مگر تقسیم به محرم و نامحرم و لیست کردن محارم نداریم ؟ ارائه رفتار دختر شعیب در راستای چیست ؟
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      معنای ریزه کاری چیست؟ محرم و نامحرم؟ دختران شعیب؟ بحث محرم و نامحرم بیشتر متوجه عفاف است تا حجاب مثلاً دختر برادر به عمویش محرم است و می تواند بدون حجاب مصطلح بیاید ولی آیا می تواند آرایش غلیظ کند و با لباس نیمه عریان بیاید؟ این را عفاف می گویند ولی درباره دختران شعیب.، آن ها هم حیاء را رعایت کردند و کجا به حجاب آنها اشاره شده؟ برادر! وقتی مباحث را متوجه نشوی نتیجه اش می شود این :خسن و خسین هر سه دختران معاویه بودند! ریزه کاری حجاب یعنی به مانتو،روسری، مقنعه، پوشیه، انواع چادرها،آستینک و... اشاره شده باشد آیا به غیر از جلباب و خُمر به مسأله دیگری هم اشاره شده؟ فکر نمی کنم
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      «وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى» تبرج چیست ؟ خود استقرار در خانه نوعی حجاب نیست ؟ حجاب حتما بایستی پارچه باشد ؟ کارشناس گفتند همه ریزه کاریها یا ریزه کاریها ؟ به صورت قضیه محصوره نفرمودند که ... همان قضیه دختر برادر هم خود حضرتعالی تعبیر لباس و ... بکار بردید . ایدکم الله تعالی .