شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست مطالبه گری با موضوع "بحران آب در خوزستان"

حوزه/ نشست مطالبه گری با موضوع "بحران آب در خوزستان" در مدرسه علمیه امام مهدی(عج) زرگان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست مطالبه گری با موضوع "بحران آب در خوزستان" در مدرسه علمیه امام مهدی(عج) زرگان، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، و با حضور علماء، فضلا، روحانیون و طلاب مدارس علمیه خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد حجت‌الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه المهدی زرگان، ضمن تشکر از حضور طلاب و روحانیون حاضر در جلسه به بیان اهداف برگزاری این نشست پرداخت و اظهار داشت: مشکلات مردم مشکلات روحانیون و طلاب نیز می‌باشد و امروز مردم انتظار دارند که طلاب و روحانیون به‌عنوان پرچم‌داران مطالبه گری با آن‌ها همراهی کنند که البته در طول این چند سال، حوزویان خوزستان، به خوبی این موضوع را ثابت کرده اند.

وی سپس از حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری بابت پیگیری‌های مجدانه‌ی وی در رابطه با حل مشکل کم‌آبی خوزستان تشکر کرد و گفت: از حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری به خاطر موضع‌گیری‌های چند سال اخیرشان درزمینهٔ بحران آب، دادن هشدارهای جدی به مسئولین مختلف در این زمینه، دفاع از حق مردم مظلوم خوزستان و حضور میدانی وی در مناطق مختلف استان تشکر می کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نشست، به بیان اهمیت مطالبه گری و نحوه‌ درست آن پرداخت و بیان داشت: مطالبه‌گری اگر به شکلی باشد که موجب تضعیف نظام، رهبری و سوءاستفاده دشمنان اسلام و نظام باشد، حرام خواهد بود؛ لذا در مطالبه گری باید از ایجاد روح ناامیدی و سیاه نمایی پرهیز کنیم و باید توجه کنیم که مطالبه گری غلط ضررش بیشتر از مطالبه نکردن است.

وی  با اشاره به خشک‌سالی‌های اخیر تصریح کرد: مشکل کم‌آبی به وجود آمده فقط منشأ طبیعی نداشته و علت آن وجود سدهای کشاورزی و عدم رهاسازی آب از آن‌هاست.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست حاضرین به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و سؤالات خود پرداخته و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری ضمن استماع نظرات و پیشنهادها  با دقت به‌تمامی سؤالات پاسخ داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha