پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / نشست مدیر مرکز خدمات و مسئول نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی در استان آذربایجان شرقی با مدیر جدید حوزه علمیه استان

حوزه/ نشست مدیر مرکز خدمات و مسئول نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی در استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر جدید حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی آقداش، مدیر خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، ضمن تشکر از همکاری و تعامل حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: دغدغه اصلی مرکز خدمات حوزویان بوده و در این مسیر از هیچ اقدامی تدریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امید است با گسترش همکاری بین دو نهاد بتوانیم بیش از پیش طلاب و روحانیون را در مسیر رسالت طلبگی یاری کنیم.

همچنین نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در استان آذربایجان شرقی به صورت جداگانه با مدیر جدید حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام مجید نجفی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، بر همکاری حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه های مختلف تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha