پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تکرار سناریوی کشته سازی

حوزه/ در ساعات گذشته رسانه‌های معاند، با منتشر کردن تصویری، اعلام کردند که یک جوان شیعه در اعتراضات سوسنگرد با تیر مستقیم نیروی انتظامی، کشته شده است. اما واقعیت چیست!؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در ساعات گذشته رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی، با انتشار تصویری اعلام کردند که یک جوان شیعه در اعتراضات سوسنگرد با تیر مستقیم نیروی انتظامی، دیشب کشته شده است.

این رسانه‌های معاند نام فرد مورد نظر را سید حسین آل ناصر، از جوانان منطقه خفاجیه سوسنگرد عنوان کرده بودند.

اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این ماجرا یک سناریوی کشته سازی ناشیانه توسط گروهک منافقین و سلطنت‌طلب‌ها برای تهییج احساسات و تحریک مردم ایران به‌ویژه خوزستان است.

این فرد اساساً عرب نیست! بلکه یکی از اعضای کُرد گروهک تروریستی داعش به اسم ابوجهاد است که در سال ۲۰۱۷ در سوریه به هلاکت رسیده است.

 گویا گروهک منافقین و سلطنت‌طلب‌ها حتی حاضرند از مرده تروریست‌های داعشی هم در راستای تخریب جمهوری اسلامی و فتنه‌انگیزی در خوزستان بهره ببرند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 2
    بهترین راه حل کردن مشکل آب است و گرنه این روش ها جواب نمیدهد
    • مجتبی IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 4
      کدام روش ها جواب نمیده میشه کمی توضیح بدید،،امام خمینی ره فرمودند که انقلاب و کشور رو دست نااهلان نسپارید ولی ملت بر عکس عمل کردن و انقلاب را دست غرب زده های دزد و مفت خور سپردند.مردم دارن نتیجه انتخابات خودشون رو مشاهده می‌کنند.
  • مجتبی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 1
    خاک بر سر منافقین و سلطنت طلب های وطن فروش بی غیرت،این افراد میخوان یه آقا بالا سر داشته باشند و نوکر غربی ها باشند ولی این مزدورای وطن فروش بدونن که برای این انقلاب خون ریخته شده و شهید دادیم و برای حفظ آن با جان و دل دریغ نمیکنیم.آرزوشون رو به گور میبرن.مشکلات کشور هم زیر سر سرسپرده ها و مزدورای غرب لیس خودفروخته هست تا مردم رو بر علیه نظام تحریک کنند.
    • امیر US ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      0 0
      فرافکنی دیگه جواب نمیده، مرد حسابی مدیریت غلط امثال شماها طی این سالها، خوزستان و خیلی جاهای دیگه از کشور رو به ورطه بی آبی انداخته، اگر قطعی برق داشتیم، اگر بحران آب داریم،اگر بیکاری داریم اگر میلیونها جوان ازدواج نکرده داریم،مدیریت کشور دست منافقین یا سلطنت طلبها بوده؟؟؟ یا دست رفقای شما؟ آخه تا کی فرافکنی، یکم از تعصب بیجا دست بر دارید، اگر برای این انقلاب کسی خون داده ، شما نبودی چون الان زنده ای و داری پیام می نویسی، باید بگم برای آزادی هم خیلی از مردم خون دادند و الانم دارند هزینه می دهند
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 1
    یکی از کاربران عزیزبا نام شریف «ج» در جائی نوشته بود:«همه جا خشکسالی میشه.سیل میاد .طوفان میاد اما افرادی که از این بلایا سوء استفاده می کنند باید به اشد مجازات برسند.» . بنده ی حقیر در پاسخ به این بزرگوار نوشتم : «ج» جان عزیزو خوب و باشور __ای دشمن مفسدان آشور __ و ای صاحب قلب نیک و پر شور __بوسم قدم و دو دستت از دور __ آن مردم با صفا و خون گرم __هستند رئوف و در سخن نرم __باید همه قدرشان بدانیم __یاران جنوبیان بمانیم . ​درود بر مردم بزرگوار استان خوزستان ایدهم الله تعالی.
  • طاهری IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 1
    لعنت هزاران لعنت برسازمان منافقین کوردل و سلطنت طلبها من که صددر صد باور دارم و این ملعونها را دیدم اوایل انقلاب و توی جنگ هزاران جنایت کردن ستون پنجم بودن تو جنگ ۶۳ سال سن دارم از منافقین پست تر ندیدم