شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی _ سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه پیگیری امور مردم، امیدبخش جامعه خواهد بود، تصریح کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و مسئولان نیز خدمتی در شأن آنان ارائه کنند که قطعاً این خدمت به‌نوعی عبادت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، عصر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان و معاونین و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری، در دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحریم‌ها، فشار اقتصادی و اثر روانی طولانی شدن همه‌گیری بیماری کرونا، مباحثی که مردم را با مسائل اقتصادی و معیشتی مواجه کرده است، گفت: می‌طلبد هرکدام از مسئولان به دنبال پیگیری کارها و خدمت بوده و این مهم باعث ایجاد امید و آرامش در بین مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدبخشی یکی از الزامات جامعه به شمار می‌رود، افزود: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و  مسئولان نیز خدمتی در شأن آنان ارائه کنند که قطعاً این خدمت به‌نوعی عبادت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه همواره دیدیم مردم، انقلاب، قیام و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را دوست دارند و در عین مطالبات خود، درصحنه‌های حساس پای نظام ایستادند، ابراز داشت: معتقدیم می‌بایست به خواسته حق مردم پاسخ گفت و برای حل مشکلات آن‌ها گام برداشت.

مطیعی بابیان اینکه هماهنگی، انسجام و سنخیت نمایندگان ولی‌فقیه، دولت، مردم و ائمه جمعه، باعث می‌شود تا سمنان در کشور، استانی ممتاز و نمونه باشد، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در خدمت تمامی مردم استان، نماینده دولت و نمایندگان مردم و ائمه جمعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله سید محمد شاهچراغی قداست، زُهد و تقوای بسیار ارزنده‌ای دارند و سابقه زحمات و تلاش‌های ایشان چه در زمان قبل از انقلاب و چه پس از پیروزی آن، بسیار پرافتخار و امروز نیز ملجأ و مآمن مردم استان هستند، افزود: ما نیز همراه و حامی مسئولان استان بوده و به‌دور از تنش، رفاقت‌ها برقرار بوده و مسیر ایشان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha