پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماندانا جلالی

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از اعلام فراخوان ثبت نام دوره آموزش سواد رسانه‌ و جریان‌شناسی فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی اظهار داشت: فراخوان ثبت نام دوره آموزش سواد رسانه‌ و جریان‌شناسی فضای مجازی ویژه بانوان طلبه و مبلغ مدارس علمیه خواهران سراسر کشور از سوی اداره کل تبلیغ معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران اعلام شد.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره آموزشی تا ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به نشانی اینترنتی http://poll.whc.ir/۱۳۴۴۱۳ نسبت به ثبت نام و درج مشخصات خود اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه دوره آموزش سواد رسانه‌ و جریان‌شناسی فضای مجازی از ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی آغاز خواهد شد، ادامه داد: این دوره روزهای زوج از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح برگزار می شود و لینک حضور در جلسات مجازی بعد از اتمام زمان ثبت نام به شماره همراه علاقه مندان پیامک خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره ها به صورت متوالی در چهار مرحله «آموزش سواد رسانه‌ و جریان‌شناسی فضای مجازی»، «آشنایی با شبکه های اجتماعی»، «تکنیک های اقناع مخاطب» و «آموزش تولید محتوا» برگزار خواهد شد و کسانی که موفق به گذراندن این دوره ها شوند مبلغ فضای مجازی خواهند شد و می توانند گروه های تبلیغ مجازی تشکیل دهند.

خانم جلالی با بیان این که از ۳ سال گذشته به همت اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران، دوره های متعدد و هدفمند سواد رسانه برگزار شده است، گفت: دوره های مذکور نیز در امتداد دوره های قبلی برگزار خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قصد داریم در آینده، برای بانوان طلبه و مبلغ که موفق به گذراندن دوره ها شده و مبلغ فضای مجازی می شوند دوره تربیت مربی فضای مجازی برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha