پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 976350
۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، دو پیام تسلیت برای ارتحال آیت الله العظمی حکیم و درگذشت سرلشکر فیروزآبادی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، دو پیام تسلیت برای ارتحال آیت الله العظمی حکیم و درگذشت سرلشکر فیروزآبادی صادر کرد که متن دو پیام بدین شرح است:

     

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شی»

ارتحال یکی از زعمای حوزه های علمیه جهان اسلام مرجع عالی مقام حضرت آیت الله العظمی سیدسعید حکیم را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنا فداء»، رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و سایر مراجع عظام تقلید«دامت برکاتهم» و همچنین حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه با برکت نجف اشرف و امت اسلامی تسلیت عرض می نماییم.

بحق، این خادم علوم آل الله و مجاهد با خلوص اسلام که عمری را در زندان های بعثی به سر برد و با وجود شکنجه های دردآور لحظه ای از اهداف عالیه امت اسلام غافل نشد و با صبر و استقامت موجب خواری و ذلت دشمنان اسلام گشت و امروز با امید به فضل و رحمت واسعه الهی دعوت حضرت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

الحق فقدان آن مرجع معظم تقلید موجب تأثر اندوه شدید مقلدین و شاگردان مکتب امام صادق«علیه السلام» گردید که جز با کلمه استرجاء «انالله و انا الیه راجعون» این مصیبت آلام نخواهند گرفت و باید تسلیم و راضی به رضای حضرت حق بود.

لذا برخود لازم می دانیم رحلت این عالم ربانی و فقیه صمدانی را به خاندان عالم پرور و شهیدپرور آل حکیم تسلیت عرض نماییم و از خداوند بزرگ علو درجات و مقامات رفیع و معنوی بر آن عصاره علم و تقوا خواهانیم.

     

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

سرلشگر فیروز آبادی خدمات شایسته به نظام جمهوری اسلامی از خود به یادگار گذاشت

     

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

ارتحال سردار سرلشکر فیروزآبادی موجب تأسف و تأثر دوستان انقلاب و نظام اسلامی شد.

بحق آن مجاهد جبهه های حق علیه باطل از خود آثار مثبت و اثربخش فراوانی به جای گذاشت و در مراحل گوناگون توانست خدمات شایسته ی به نظام جمهوری اسلامی را از خود به یادگار بگذارد، پیرامون آن فرمانده با وفا به ولایت و انقلاب باید گفت: مات سعیدا و عاش سعیدا.

خداوند روح پاک آن پاسدار اسلام و انقلاب را با اولیای خودش محشور نماید.

ارتحال اندوهبار آن خادم امینت و دفاع از ایران اسلامی سردار سرلشکر فیروزآبادی را به فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» و سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و امت اسلامی و خانواده محترم آن فقید سعید و دوستان گرامیش، تسلیت عرض می کنیم.

        

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha