شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تهرانی

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران از برگزاری نشست معاونان آموزش مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران با هدف بررسی روند آموزشی نیم سال اول سال تحصیلی جدید به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسینعلی تهرانی اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف معاونت آموزش ایجاد امیدآفرینی و نشاط علمی در مدارس علمیه خواهران است و در این راستا برنامه هایی تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین اقدامات در راستای ایجاد نشاط علمی در مدارس علمیه خواهران برگزاری نشست با معاونان آموزش مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور بود، افزود: این نشست به صورت مجازی با هدف بررسی روند آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ۱۴۰۰ برگزار شد و هماهنگی کادر آموزشی را در پی داشت.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، ادامه داد: در این نشست کیفیت ارائه برنامه آموزشی در نیمسال اول سال تحصیلی جدید شامل نحوه آغاز دروس، آموزش تلفیقی(حضوری و مجازی)، برگزاری آزمون ها و ... بررسی شد.

وی مشورت در برنامه ها را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: هماهنگی و مشورت با مجموعه آموزشی در برنامه ریزی و پیشرفت کارها بسیار مؤثر است و کمک می کند با شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت بتوانیم سریع تر به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام تهرانی در پایان برگزاری این نشست را بسیار رضایت بخش عنوان کرد و گفت: مجموعه معاونان آموزشی در سطح مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران از این نشست استقبال کرده و خواستار برگزاری مستمر این نشست در طول سال شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha