جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زندان اسرائیل

حوزه/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بررسی پیامد های فرار ۶ اسیر فلسطین از زندان تحت مراقب شدید جلبوع، نشستی امنیتی در بالاترین سطح برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "نفتالی بنت" نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بررسی پیامد های فرار ۶ اسیر فلسطین از زندان تحت مراقبت شدید جلبوع، نشستی امنیتی در بالاترین سطح برگزار کرد و ارتش اشغالگر اسرائیل ده ها ایست و بازرسی را در نزدیکی مرز غزه مستقر کرد تا مانع ورود بازداشت شدگان به نوار غزه شود.

روزنامه "یدعوت احارنوت" نوشت: نخست وزیر اسرائیل بعد از فرار زندانیان از زندان جلبوع، جلسات رایزنی را با حضور وزیر جنگ، وزیر امنیت رژیم، رئیس ستاد ارتش، رئیس سازمان امنیتی عمومی (شاباک)، فرمانده پلیس، رئیس سازمان زندان ها  و مسئولین دیگر برگزار کرد.

در همین راستا، پلیس نظامی رژیم اسرائیل از ترس فرار زندانیان امنیتی به نوار غزه، ده ها ایست و بازرسی در راه های منتهی به نوار غزه در جنوب سرزمین های اشغالی فلسطین مستقر کرد و بیشتر این ایست و بازرسی ها در منطقه اشکول مستقر شده است.

همچنین شبکه اسرائیلی "کان" گفت: پلیس اسرائیل امکان دست داشتن زندانبان های اسرائیلی در روند فرار بازداشت شدگان در زندان جلبوع را بررسی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha