جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار وزیر اطلاعات با آیت الله العظمی علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی، برطرف کردن مشکلات جامعه را مورد تاکید قرار داده و گفتند: مردم در اضطراب قرار دارند و از دولت انتظار داریم موضوع ناامن بودن اقتصاد را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حضرت آیت الله علوی گرگانی، عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: امنیت نظام بسیار مهم است و دشمن هر لحظه برای کشورمان نقشه می ریزد که باید به مقابله با آن بپردازیم.

ایشان مقابله با برنامه های شوم دشمن را مورد تاکید قرار داد و افزودند: دشمن تلاش می کند نظم و نظام کشورمان را از بین ببرد و مردم در ناامنی قرار بگیرند که نقش و رسالت شما در این زمینه بسیار مهم است.

معظم له بیان کردند: اگر دشمن بر کشوری مسلط شود آرام نمی نشنید و دست و پا می زند تا ناامنی ایجاد کند، از شما می خواهیم که موضوع نفوذی ها را مورد توجه قرار دهید که در هر لباسی وجود دارند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه خاطرنشان کردند: اقتصاد کشورمان مشکلات زیادی دارد و مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند اقتصاد کشور را سامان ببخشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان برطرف کردن مشکلات جامعه را مورد تاکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: مردم در اضطراب قرار دارند و از دولت انتظار داریم موضوع ناامن بودن اقتصاد را مورد توجه قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha