جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ کارگاه آموزشی روش های نوین تدریس ویژه اساتید خواهر مدارس علمیه استان لرستان، به همت مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام بیات، عضو هیئت علمی و معاون گروه روانشناسی و ارتباطات دانشگاه قرآن و حدیث در این کارگاه که امروز در سامانه مجازی مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا برگزار شد، گفت: اساتید برای تدریس در حوزه باید مطالعه مستمر داشته باشند و با تسلط بر علوم، در ارائه مطالب به طلاب،  فعالیت خود را منسجم انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه اساتید حوزه های علمیه باید در ارائه متون آموزشی مطالعه، تحقیق و پژوهش داشته باشند، خاطر نشان کرد: اساتید باید با شرکت در کارگاه های دانش افزایی و فن تدریس ،علم خود را به روز نمایند.

عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به اینکه اساتید باید شرایط مطلوب یادگیری را برای طلاب فراهم کنند، گفت: اساتید در انتقال مفاهیم و متون درسی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام بیات در پایان آموزش به روز، هدفمند و مطلوب به طلاب را از وظایف مهم اساتید برشمرد و یادآور شد: اساتید ابداع کننده روش های آموزشی خلاقانه برای انتقال مفاهیم درسی به طلاب باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha