جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معصومی

حوزه / یک بازیگر گفت: در شرایط کرونایی به هیچ فیلم و سریالی پاسخ مثبت نمی دهم، اما وقتی فهمیدم «در کنار پروانه‌ها» مضمونی عاشورایی دارد بازی در آن را پذیرفتم.

پروانه معصومی، بازیگر سریال «در کنار پروانه‌ها» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: اگر پیام دینی این سریال توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند دلیلش یک امر هست. آنهم اینکه مضامین دینی و اخلاقی به‌شکلی شعاری بیان نمی‌شود، بلکه تنها با تکیه بر باور نویسنده و کارگردان آن مضامین در مجموعه جای گرفته است.

وی دلیل پذیرش این سریال را پیام آن توصیف کرد و گفت: اگر در این سریال حضور یافتم مهمترین دلیلش پیام قرآنی و عاشورایی آن است، چون در شرایط کرونایی به هیچ وجه بازی در سریالی را قبول نمی‌کنم، اما وقتی فیلمی با محوریت اباعبدالله (ع) به من پیشنهاد شد خودم را به امام حسین (ع) سپرده و حضور در آن را پذیرفتم.

معصومی درباره اهمیت پرداختن به خانواده در کارهای نمایشی، چنین توضیح داد: اگر بتوانیم خانواده را به عنوان اصلی ترین کانون جامعه به شکل مطلوبی در آثار نمایشی تصویر کنیم، مطمئن باشید تاثیرات آن را در جامعه نیز خواهیم دید.

وی در پایان تاکید کرد: در این سریال به بحث سبک زندگی نیز توجه می‌شود. در مجموعه می بینیم با تمام امکاناتی که امروزه در اختیار مردم است یکی از شخصیت‌های، قصه، زندگی را برای خود انتخاب می‌کند که دور از تمام تجملات رایج است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha