یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون حوزه علمیه خواهران مازندران، نمایشگاه دفاع مقدس

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران از حضور فعال حوزه علمیه خواهران در نمایشگاه دفاع مقدس استان خبر داد.

خانم مهری رستمی طی گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران اظهار کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس، نمایشگاهی با حضور دستگاه های مختلف اجرایی و فرهنگی مازندران افتتاح شده  و تا ۷ مرداد ماه ادامه  دارد.

وی ادامه داد: بانوان طلبه همان طور که در ایام انقلاب و جنگ، اسوه صبر و مقاومت بودند و دوشادوش مردان در صحنه های مختلف حضور داشته و نشان دادند که با الگو گیری از حضرت زهرا(سلام الله) و حضرت زینب(علیها سلام)، نقش خود را به بهترین شکل ایفا می کنند، اکنون نیز در عرصه جنگ نرم و جهاد علمی و تبلیغی، حضور و فعالیت چشمگیری دارند و در این نمایشگاه تنها گوشه ای از فعالیت های آنان به تصویر کشیده شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: امسال غرفه خود را با محوریت طلبه شهیده «رقیه حسین زاده» بر پا کرده و تلاش کردیم ضمن معرفی تمام بانوان طلبه شهیده  کشور، شخصیت و ویژگی های اخلاقی و اعتقادی این شهیده را ارائه کنیم و در نظر داریم با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدسف تا پایان امسال، کتاب زندگی نامه این شهیده را چاپ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران دارای ۲۲ مدرسه علمیه با حدود شش هزار طلبه است و تلاش کرده که در این غرفه، گوشه ای از فعالیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی، تبلیغی و ... بانوان طلبه را به نمایش بگذارد و ظرفیت ها و توانمندی های بانوان طلبه را به اقشار مختلف بشناساند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha