جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرمان

حوزه/ مدارس علمیه خواهران الزهرا(س) جیرفت و حضرت زینب کبری(س) شهرستان با حضور ائمه جمعه، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

خانم فاطمه علی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در کرمان، از برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در همه مدارس استان کرمان به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

به همین مناسبت، بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیهاجیرفت مراسمی را با حضور امام جمعه شهرستان، هیئت امنای مدرسه، مدیر و معاونان به صورت حضوری و آنلاین با سخنرانی مدیر حوزه علمیه خواهران استان برگزار کرد.

حجت الاسلام تارم امام جمعه جیرفت در این مراسم بیان کرد:  امروز ما شاهد گسترش حوزه های علمیه در سطح کشور هم از نظر کمّی و کیفی هستیم و یکی از مزیت‌های حوزه‌های خواهران پیشرفت علوم قرآنی است.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه خواهران ثابت کردند که حجاب و عفاف نه تنها مانع پیشرفت نیست، بلکه با حفظ حجاب و عفاف به درجات عالی علمی و تحصیلی و تحقیقی رسیده اند.

آغاز سال تحصیلی در رفسنجان

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان کرمان از برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه و مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری سلام الله علیها رفسنجان با سخنرانی حجت الاسلام، عسکری امام جمعه و بیان خاطرات دفاع مقدس توسط دکتر فصیحی هرندی آزاده سرافراز، در مسجد جامع رفسنجان خبر داد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به هدف علمی افراد تصریح کرد: هر فرد باید بداند در هر مقطع تحصیلی مدرسه، دانشگاه و حوزه چه هدفی را دنبال می کند و به چه مقصدی می خواهد برسد.

اخبار کوتاه از آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خواهران کرمان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha