جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام تقدیری

حوزه/ حجت الاسلام تقدیری اعلام کرد: ۵۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس صدرا در کشور حافظ بیش از ۵ جز قرآن کریم هستند و همچنین ۹۰ دانش آموز نیز حافظ کل قران هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام حامد تقدیری، روز یکشنبه در جلسه مدیران مدارس صدرا آذربایجان شرقی، در تبریز گفت: در مدارس صدرا توجه ویژه ای نیز به مسائل تربیتی و فرهنگی داریم. ۵۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس صدرا در کشور حافظ بیش از ۵ جز قرآن کریم هستند و همچنین ۹۰ دانش آموز نیز حافظ کل قران هستند.

رئیس سازمان مدارس صدرا با تاکید بر اینکه نخبه پروری و تعالی دانش آموزان در مدارس صدرا از اولویت‌های مهم ما است، افزود: کتاب مدارس صدرا نیز با هدف نظام بخش شدن برنامه‌ها و فعالیت‌ها به چاپ رسیده است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم مدیریتی و محیطی در آذربایجان شرقی وجود دارد و شاهد رشد مدارس صدرا در این استان هستیم.

حجت الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: طی سال‌های اخیر مدارس صدرا نظم بیشتری پیدا کرده است و مسائل فرهنگی و تربیتی دانش آموزان به اولویت اصلی این مدارس تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی مدارس مهم و تأثیرگذار است، افزود: جلوه فرهنگی مدارس صدرا درحال احیا است و شاهد روند رو به رشدی در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام شعبانی ابراز کرد: امیدواریم در دولت جدید شاهد ارتقای وضعیت کادر آموزشی مدارس صدرا باشیم چراکه مدارس معارف اهمیت فراوانی در عرصه تربیتی و پرورشی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: خانواده‌هایی که فرزندان خود را در مدارس صدرا ثبت نام می‌کنند نیز بیشتر دنبال مسائل تربیتی و پرورشی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha