جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسفندیاری

حوزه/ خیّر نیک اندیش شهریاری که ۳۵۰۰ متر زمین با ارزش را وقف مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار کرده بود مورد تکریم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم مرحوم حاج رحیم اسفندیاری با حضور مسئولانی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از سوی مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهریار برگزار شد.

خیّر نیک اندیش مرحوم حاج رحیم اسفندیاری قطعه زمینی به متراژ تقریبی ۳۵۰۰ متر مربع را برای مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار وقف کرد.

طبق نیت واقف، قرار است این زمین به عنوان منبع پایدار برای اداره امور جاری مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار مورد بهره برداری قرار گیرد.

حاج رحیم شهریاری اواخر شهریرماه ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت و حسنه جاریه ای را با این اقدام خداپسندانه برای خود ثبت کرد.

مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون شهرستان شهریار در سال ۱۳۹۲ در یکی از ساختمان های امامزاده اسماعیل(ع) این شهرستان آغاز به کار کرد و هم اکنون در سطح ۲ با ۸ نیروی کادر و تعداد ۲۶ استاد مشغول به فعالیت علمی، فرهنگی و پژوهشی است.

این مدرسه در حال حاضر قریب به ۲۵۰ طلبه مشغول به تحصیل دارد و تعداد ۲۰ نفر از طلاب این مدرسه نیز در سطح ۲ فارغ التحصیل شده اند.

مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) در فضایی اجاره ای به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع با ۱۰ کلاس درس، ۴ اتاق اداری، نمازخانه، کتابخانه، سالن و آبدارخانه که در مهدیه امامزاده اسماعیل(ع) شهریار واقع شده، مشغول به فعالیت است و ساختمان جدید مدرسه نیز در حال ساخت و تکمیل است.

انجام برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف در سطح شهر، برگزاری برنامه های پژوهشی با همکاری جامعة الزهرا(س) و جامعة المصطفی(ص) و اقدام به ثبت فصلنامه زن و خانواده بخشی از فعالیت های مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار را تشکیل می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha