دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/  توزیع بسته های گوشت "متبرک رضوی" با همت خادمیاران رضوی استان قم

حوزه/ مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان قم از توزیع بسته‌های قربانی در قالب نذر امام رضا (ع) در بین نیازمندان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ سید محمدباقر تکیه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  اظهار داشت: امسال و در دهه پایانی صفر برنامه‌های مختلفی از سوی کانون‌های خدمت در سراسر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: پویش سراسری ایران خانه حضرت رضا (ع) با سه محور در دهه سوم ماه صفر و در ایام شهادت این امام همام انجام شد که در استان قم نیز در هر سه محور برنامه‌ها در حال انجام است.

حجت‌الاسلام‌ تکیه‌ای بیان داشت: محور اول روضه امام رضا است که محافل روضه‌های خانگی و هیئت‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌ها با شور مضاعفی این روضه‌ها را برگزار کردند.

وی ادامه داد: محور دوم نذر رضا (ع) است که در محل کانون‌های خادمیاری رضوی استان قم انجام می‌شود به‌طوری‌که بسته‌های گوشت قربانی که بالغ بر ۴۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع بسته‌های قربانی در قالب نذر امام رضا (ع) در بین نیازمندان

حجت‌الاسلام‌ تکیه‌ای بیان داشت: سومین برنامه نذر شفا است که در این طرح به خانواده‌ها و بیماران نیازمند کمک‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور خادمیان امام رضا (ع) در قم از دیگر برنامه‌هایی است که امروز انجام شد به‌طوری‌که این خادمان با پرچم‌های متبرک در بقاع متبرکه حضور پیدا کرده و ضمن اهدای پرچم متبرک به عزاداری پرداختند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان قم به توزیع بسته‌های معیشتی و قربانی اشاره کرد و گفت: همه کانون‌ها در برنامه‌های کاری خود کمک به نیازمندان را در دستور کار دارند به‌طوری‌که در چهارشنبه‌های هر هفته اقدام به توزیع اقلام بین نیازمندان می‌کنند.

توزیع بسته‌های قربانی در قالب نذر امام رضا (ع) در بین نیازمندان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha