جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) پیام آور بخشش، محبت و برادری، همزیستی و همبستگی بودند، افزودند: امروز جوامع اسلامی ما به این آموزه ها نیازمند است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت هایی که از داخل و خارج عراق به مناسبت رحلت نبی اکرم (ص) به زیارت حرم حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) مشرف شده بودند، با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار با بیان اینکه احیای رحلت نبی اکرم (ص) موجب رضایت آن حضرت و انگیزه ای برای محاسبه نفس، دقت در رفتار و توجه به مبانی شریعت می شود، گفتند: اینکه فرد مومن در پایان هر روز خود را مورد محاسبه قرار دهد و رفتار روزانه خود را مورد بازبینی قرار دهد، اهمیت بالایی دارد و باعث می شود، رفتار فرد در روز بعدی اصلاح شود، اشتباهات برطرف گردد و در مراتب تقوا و قرب الهی ارتقا یابد.

معظم له با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) پیام آور دینی بود که به بخشش، محبت و برادری، همزیستی، همبستگی و همکاری میان مومنین دعوت می کرد، افزودند: امروز جوامع اسلامی ما به این آموزه ها و مبانی نیازمند است.

آیت الله بشیر نجفی با تأکید بر اینکه اسلام اصیل و حقیقی همان چیزی است که مکتب اهل بیت نبوت (علیهم السلام) بیان کردند، اشاره کردند: برخی از طریق طرح ها و توطئه های دشمنان دین به دنبال اتهام زنی و مخدوش کردن چهره آن هستند؛ بنابراین احیای این شعائر، همان احیای شعائر دینی است که خداوند به آن دستور داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha