پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت و خدمت به مردم توسط پلیس این دو مؤلفه را از وظایف مهم پلیس دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی سازمان بزرگی است که در سراسر کشور گسترده است و علاوه بر تأمین امنیت در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت و خدمت به مردم توسط پلیس، این دو مؤلفه را از وظایف مهم پلیس دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی سازمان بزرگی است که در سراسر کشور گسترده است و علاوه بر تأمین امنیت در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امسال با وجود مناسبت‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده است، گفت: نیروی انتظامی در تأمین امنیت صندوق‌های انتخابات با وجود تهدیدهای فراوان عملکرد بسیار خوبی داشت و با مدیریت ترددها و ایجاد نظم در مشارکت حداکثری مردم نقش‌آفرین بود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در شرایط کرونایی کشور ابراز کرد: سعی ما در نیروی انتظامی بر این بود که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با کمترین تنش در کشور انجام شود و در این امر نیز موفق بودیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در ماه محرم نیز حجم کار بالایی داشت و امنیت صدها هزار محل عزاداری در سراسر کشور که تا پاسی از شب عزاداری می کردند را تأمین کرد.

اشتری افزود: در زیارت اربعین هم که بنا نبود از مرزهای زمینی صورت بگیرد اما مرزهای زمینی باز شد و در مجموع ۲۵۰هزار زائر اربعین به کشور عراق رفتند، امنیت در گمرک‌ها با وجود عدم پیش بینی قبلی به خوبی تأمین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha