جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام برقراری

حوزه/ امام جمعه ملایر گفت: وحدت یک از مهمترین اولویت های مسلمانان است و ائمه اطهار(ع) توصیه های فراوانی به وحدت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر،  با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت یک از مهمترین اولویت های مسلمانان است و ائمه اطهار(ع) توصیه های فراوانی به وحدت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و در بین مسلمانان است، گفت: متاسفانه شیعه انگلیسی به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمین است.

امام جمعه ملایر با اشاره به سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) خاطر نشان کرد: ما باید بدانیم نسبت به آخرین امام چه تکلیفی داریم و چرا بعد از امام حسن عسکری(ع) معصوم چهاردهم در پرده غیبت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مقصر غیبت ما مسلمانان هستیم، تصریح کرد: باید در دوران غیبت و در سایه ولایت فقیه قدردان اسلام بوده و برای ظهور حضرت مهدی(عج) تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به هفته نیروی انتظامی مطرح کرد: پلیس با همکاری مردم، امنیت پایدار خوبی در کشور ایجاد کرده است و همان طور که پیشگیری بهتر از درمان است، حضور به موقع نیروی انتظامی نیز باعث جلوگیری از بسیاری از اتفاقات می شود.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای واکسیناسیون عمومی، ابراز کرد: همه مردم باید واکسن بزنند تا شاهد ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا از کشور باشیم، اما اگر نیمی از مردم از زدن واکسن امتناع کنند این اقدام سبب آسیب زدن به جامعه  خواهد شد و اثرگذاری واکسیناسیون از بین خواهد رفت.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با توجه به تجارب سال های اخیر و عدم اعتماد به غربی ها عجله ای برای مذاکره ندارد، خاطر نشان کرد: غربی ها با مذاکره به دنبال نابودی ایران هستند، و لذا دولت سیزدهم در صورتی که منافع ایران و ملت دیده شود، حاضر به مذاکره خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها هیچ اقدام سازنده ای برای مذاکرات انجام ندادند و همین امر باعث شده که ایران عجله ای برای مذاکره نداشته باشد، به مسئله تعلیق تحریم ها در برجام اشاره کرد، اظهار داشت: کسانی که بگویند آمریکایی ها به تعهدات خود که تعلیق بوده، عمل کرده اند، به آمریکایی ها خوش خدمتی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha