سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ولادت حضرت مهدی (عجح)

حوزه/ استاد جامعة الزهرا(س) گفت: نهم ربیع روز تاج گذاری امام زمان(عج ) است که باید با برپایی جشن و سرور، با این امام حاضر عهد مجدد ببندیم.

رقیه درویشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به مناسبت نهم ربیع تاج گذاری صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: وظیفه ما شیعیان و مسلمانان جهان است جامعه را نسبت به شناخت و کسب معرفت به امام عصر(عج) آماده کنیم.

وی افزود: باید این مناسبت را در بین مردم پررنگ کنیم و با برگزاری مراسم دعا و ندبه و بردن جوانان به مسجد مقدس جمکران این روزرا پاس بداریم در این مراسم ها باید تلاش کنیم تا عشق و محبت نسبت به امام عصر بیشتر شود و عطش مردم برای انجام وظایف منتظران و انتظار منجی بشریت افزایش یابد. 

استاد حوزه تاکید کرد: برای امام معصوم دو نوع باید شادی کرد یکی به خاطر محبت و عشق برای خود وجود حضرت و دیگری شادی برای آمدن و ظهورش.

وی با تاکید بر ترویج جایگاه امامت و ولایت گفت: جایگاه رهبری و حکومت عدل و عدالت باید به قدری مطرح شود تا این جایگاه برای مردم شناخته تر شود. 

درویشی بیان داشت: وجود امام زمان(عج) به قدری والا و ارزنده است که تمام فرق و مذاهب در انتظار موعود منجی عالم بشریت هستند تا با عدالت گستری، جهان را از ظلم رهایی بخشد. 

وی با بیان اینکه منتظران باید بی قرار ظهور باشند گفت: در روایت تامید شده است که انتظار فرج از بهترین اعمال است از این رو باید با امید بستن به آینده ای بهتر با امیدواری کامل منتظر حضرت باشیم تا پرچم اسلام را گیتی بگستراند.

وی ابراز داشت: حضرت زمانی ظهور می کند که همه جهان در انتظارشان باشد این انتظار باید همراه با کسب معرفت و شناخت باشد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha