جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر استفاده استاندار جدید آذربایجان غربی از بهره مندی از اندیشمندان، دانشگاهیان، علما و فرهیختگان برای پیشبرد اهداف استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی، که در تالار بانک صادرات برگزار شد، با بیان این که آقای شهریاری نمونه ادب و احترام بود و زحمات بسیاری کشید، اظهار داشت: مردم آذربایجان غربی با آقای محمدصادق معتمدیان آشنایی دارند و او سوابق خوبی در مدیریت و استانداری خراسان جنوبی و رضوی دارد و با عزم و جزمی که در استاندار جدید سراغ داریم و همراهی مدیران و خصوصا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امیدوار به پیشرفت و توسعه بیشتری برای استان هستیم.

وی با بیان این که مسئولیت های انسان در این دنیا اعتباری و وسیله‌ای برای خدمت به مردم است، لذا باید قدر آن  را بدانیم و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم، افزود: از استاندار جدید انتظار داریم که عزمشان را جزم کنند و برای خدمت به آذربایجان غربی شبانه روزی تلاش کنند و در تعیین و نصب مدیران، از نیروهای کارآمد استان استفاده کنند، چرا که ظرفیت های خوبی در آذربایجان غربی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:  بر اساس دستورات الهی امورات شرعی و دینی در استان همانند، شوراهای زکات، فرهنگ عمومی و ...  باید مورد توجه جدی مسئولین استانی بویژه استاندار آذربایجان غربی قرار بگیرد .

امام جمعه ارومیه استفاده از ظرفیت مدیران استانی و بومی در مدیریت ها را یکی از مطالبات مردم از استاندار جدید دانست و بیان داشت:  آذربایجان غربی به لحاظ داشتن مرز مشترک با ۳ کشور دارای موقعیت بسیار مهمی است که امیدواریم برای رشد اقتصاد مرزی و بهره مندی از این‌ظرفیت بی نظیر برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد .

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی دارای  ۵۱ مکان ‌ثبت شده گردشگری و میراث فرهنگی است و لزوم ایجاد زیر ساخت های گردشگری و جذب توریست در استان باید مورد توجه جدی استاندار محترم و مسئولین قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، توجه به معادن موجود در استان، صنایع نساجی فعال در شهرستان خوی و برنامه ریزی در حوزه کشاورزی به ویژه سیب را از دیگر مطالبات و انتظارات مردم‌ استان عنوان کرد و افزود: بهره مندی از نظرات اندیشمندان، دانشگاهیان، علما و فرهیختگان برای پیشبرد اهداف استان یکی از مهمترین اولویت های استاندار جدید باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha