سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ اجتماع یوم الله 13 آبان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ سردار قریشی با اشاره به شکست تحقیر آمریکا مقابل فرزندان پاسدار ایران زمین در روزهای اخیر، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت حضور جوانان غیور، قدرت اول منطقه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار سید قاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، امروز در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در مصلی الغدیر خرم آباد، با بیان اینکه مرم لرستان مردمی ولایی، انقلابی و تاریخ ساز هستند، گفت: مردم مبارز لرستان در طول حکومت ستم شاهی و همچنین دوران دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از آب و خاک این میهن دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه پیام یوم الله ۱۳ آبان، ایستادگی در مقابل استکبار است، افزود: ایران دشمن هر گونه ظلم، استبداد و زورگویی است و همین عامل موجب دشمنی و کینه استکبار با ایران اسلامی شده است .

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه روحیه آزادگی و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی در برابر جنایت های آمریکا موجب دشمنی دیرینه استکبار با ایران شده است، خاطر نشان کرد: ایران در دفاع از ارزش ها و اهداف و آرمان های خود مقاوم ایستاده و دشمن زورگویی و ستیزه جویی است.

سردار قریشی با اشاره به پیشرفت های علمی، پزشکی، فنی، صنعتی، نظامی و ... ایران اسلامی، گفت: ایران در این عرصه ها جز پیشرفته ترین کشورهای جهان و در رتبه های برتر قرار دارد .

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت رمز اصلی و موفقیت ایران اسلامی است، بیان کرد: ایران اسلامی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و تلاش جهادی و انقلابی برای شکوفایی روز افزون در همه ابعاد گام خواهد برداشت .

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دشمن با کودتا، جنگ و ترور نه تنها در اهداف خود موفق نشده، بلکه شکست خوره است، گفت: با این حرکات خبیثانه و بی رحمانه دشمن، جوانان ایران اسلامی شجاع تر و با بصیرت تر شده اند.

سردار قریشی با اشاره به شکست تحقیر آمریکا مقابل فرزندان پاسدار ایران زمین در روزهای اخیر، خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت حضور جوانان غیور، قدرت اول منطقه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در برابر اقتدار جوانان غیور جمهوری اسلامی ایران، نفس آمریکا و ایادی استکبار بالا نخواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha