سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهادت "محمد دعدس" کودک فلسطینی ۱۳ ساله

حوزه/ حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس شهادت "محمد دعدس" کودک فلسطینی ۱۳ ساله که به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی به قتل رسید را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت "محمد دعدس" کودک فلسطینی ۱۳ ساله که به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه عسکر الجدید در نابلس به قتل رسید را تسلیت گفت.

وی افزود: قتل کودک فلسطینی توسط اشغالگران، جنایت جنگی تمام عیار و استمرار تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به شمار می رود.

سخنگوی جنبش حماس بیان داشت: این خون ها انقلاب ملت ما را شعله ور نگه می دارد و این انقلاب تا تحقق اهداف این ملت در آزادی کامل از اشغالگران و آزاد سازی مقدسات و بازگشت به سرزمین آرام نخواهد شد.

حازم قاسم رئیس تشکیلات خودگردان را به توقف سیاست هماهنگی امنیتی با ارتش رژیم اشغالگر و توقف تعقیب مقاومت دعوت کرد و گفت: این مسئله اشغالگران را به تشدید جنایت علیه ملت ما که آخرین آن محمد دعدس کودک فلسطینی است، تشویق می کند.

شایان ذکر است که این کودک فلسطینی در شرق نابلس در کرانه باختری به ضرب گلوله دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: زمانی که این کودک را به بیمارستان رساندند، قلبش ایستاده بود و تیر به شکمش اصابت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha