یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عابدین رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت: متاسفانه نظارتی بر بازار پوشاک وجود ندارد و پوشش برخی از افراد به هیچ وجه مناسب نیست و تبلیغات غربی بر روی السبه دیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر قروه امروز با حضور حجت الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی در این نشست اظهار داشت: در سال جاری ستاد امر به معروف قروه ستاد برتر کشوری شد که جا دارد از حضور فعالانه اعضای  شورا تقدیر کنیم.

امام جمعه قروه بیان کرد: دلیل برتر شدن امر به معروف و نهی از منکر قروه در کشور ورود این ستاد به موضوعات و مسائلی بود که در سال های گذشته چندان بدانها ورود نمی شد. در این شورا همواره سعی شده است که کم کاری صورت نگیرد و از سوی دیگر تنها به مباحث کلیشه ای پرداخته نشود که بر این اساس تمامی جلسات شورا مطابق مطالبات مردمی برگزار می گردد.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به ضرورت و اهمیت ورود به فضای مجازی، گفت: راه اندازی گروه های سایبری یک مسئله کشوری است، چرا که امروز عرصه جنگ سایبری است.

امام جمعه قروه اظهار کرد: برای پیگیری امور، یک طرف قانون را داریم و در طرف مقابل مطالبات مردمی. کار این شورا براساس رعایت این دو مهم انجام می شود.

وی با انتقاد از پوشش نامناسب بعضی از شهروندان، بیان کرد: متاسفانه نظارتی بر بازار پوشاک وجود ندارد و پوشش برخی افراد به هیچ وجه مناسب نیست و تبلیغات غربی بر روی السبه دیده می شود.

حجت الاسلام رستمی گفت: نباید اجازه داده شود که فرهنگ بیگانه نفوذ کند. همه دلسوزان در  این باره  دغدغه مند هستند و ملت ایران برای فرهنگ خود بسیار جنگیده اند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در حوزه تبلیغات محیطی شهر هم باید در راستای تبلیغات فرهنگی باشد نه اینکه بازرگانی صِرف، به گونه ای که همه با دیدن تبلیغات فکر کنند که قروه به شهرک صنعتی تبدیل شده است، لذا شهرداری و  دیگر ادارت و نهادهای متولی باید در این زمینه ورود پیدا کنند و تبلیغات محیطی شهر را از بازرگانی به فرهنگی برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ساحل IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    جناب امام جمعه راست میگه بره ومغازهای مسجد جامع رو به مجتمع فرهنگی تبدیل کنه نه ایکه بده به دست فروشها حاجی شعار رو یه بچه ابتدایی هم بلده