شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از دو اثر پژوهشی مرکز پژوهشی مبنا

حوزه/ محمدتقی دشتی گفت: مرکز پژوهشی مبنا، می کوشد با تولید علم بومی حوزوی در راستای اهداف انقلاب اسلامی در مقابل علوم انسانی غربی بریده از مبدأ و معاد گره گشایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدتقی دشتی، امروز در آیین رونمایی از آثار پژوهشی این مرکز به قلم حجت الاسلام محمدجواد مهری که در سالن اجتماعات دفتر جامعه مدرسین برگزار شد، گفت: مرکز پژوهشی مبنا در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای کارآمدسازی نظام اسلامی راه اندازی شده و مشغول فعالیت است.

وی افزود: این مرکز، خود را فرزند حوزه علمیه می داند و می کوشد با تولید علم بومی حوزوی در راستای اهداف انقلاب اسلامی در مقابل علوم انسانی غربی بریده از مبدأ و معاد گره گشایی کند.

دشتی با تأکید بر اخذ برگزاری دو درس خارج در حوزه فقه اجتماعی از سوی مرکز پژوهشی مبنا خاطرنشان کرد: ما هنوز اول راه هستیم و دست یاری طلبمان به سمت همه علما و صاحب نظران حوزه های علمیه دراز است.

وی، مرکز مبنا را مؤسسه ای موفق در مسئله شناسی در سطح کشور دانست و گفت: ارتباط گسترده با نهادهای مؤثر نظام، حوزه علمیه قم و نخبگان دانشگاهی و حوزوی این مرکز را به ترمینال تولیدات علمی کاربردی برای جامعه اسلامی امروز تبدیل کرده است.

رئیس مرکز پژوهشی مبنا تصریح کرد: ما به دنبال ارائه راهکارهای عملی و فقهی برای حل مسائل کشور هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha