سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
نستوهی

حوزه/ حجت الاسلام محمدحسن نستوهی در جلسه ای با مدیر حوزه علمیه آذربایحان شرقی گفت: حوزه علمیه در خط مقدم فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمدحسن نستوهی، امروز در جلسه ی با مدیر حوزه علمیه آذربایحان شرقی که در حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: حوزه علمیه در خط مقدم فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی افزود: با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه می‌توان کودکان را از سنین خردسالی به ویژه در مدارس با امر به معروف و نهی از منکر آشنا کرد و فرهنگ سازی فریضتین را در جامعه گسترش داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه، اکثرا طلاب در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نقشی اساسی دارند و طلاب عزیز بیشتر از دیگر آمران به معروف در معرض اهانت قرار دارند بر حمایت و معاضدت قضایی ویژه از آنان تاکید کرد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارش از اقدمات حوزه استان، حمایت خود را از آموزش، تبیین و فرهنگ سازی فریضتین در جامعه اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha