جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید ناصر حسینی

حوزه/ طی مراسمی در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، سید ناصر حسینی به‌عنوان سرپرست جدید اداره امور قرآنی خراسان شمالی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، امروز آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید و رئیس سابق اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام مهدی متقی فر، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سید ناصر حسینی به‌عنوان سرپرست جدید اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی معرفی و از زحمات و خدمات حمزه بابایی که به مدت ۱۱ سال سکان این اداره را بر عهده داشت، قدردانی شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تأکید بر ظرفیت‌های عظیم قرآنی استان خراسان شمالی گفت: فعالان قرآنی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم استان خراسان شمالی هستند و لازم است از این سرمایه‌های قرآنی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی بهره‌برداری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه محور تبلیغات اسلامی قرآن است، افزود: هم‌افزایی و همراهی با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی یا جریان‌های دیگر که در عرصه قرآنی حضور دارند، یکی از مواردی است که باید بیشتر از قبل مورد عمل واقع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان افزود: با تمام وجود قدردان زحماتی هستیم که به پرچم‌داری رئیس سابق اداره امور قرآنی استان کشیده شده و از سرپرست جدید این حوزه نیز پیگیری جدی امور قرآنی را مطالبه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha