جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
توانمندیازی

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنجان گفت: دوره آموزشی «توانمندسازی شبکه امامت» منطقه غرب اصفهان با حضور ۱۱۰ نفر از مبلغین برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوود صائبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: دوره «توانمندسازی شبکه امامت» منطقه غرب اصفهان که شامل شهرستانهای لنجان، مبارکه، فلاورجان، نجف آباد و تیران و کرون می شود، با حضور بیش از ۱۱۰ امام روستا شبکه امامت به همراه خانواده‌هایشان در مدرسه زنده یاد علی فضیلی شهرستان باغبهادران برگزار شد.
وی درخصوص اهداف این دوره آموزشی گفت: هدف از برگزاری این دوره یک روزه، «توانمندسازی» و «آموزش سرفصل های مدیریتی و برقراری ارتباط» در مناطق تبلیغی بود.
رئس اداره تبلیغات اسلامی لنجان خاطرنشان کرد: از مزیت‌های کاربردی و مؤثر این دوره آموزشی «توانمندسازی و آموزش سرفصل های برقراری ارتباط مؤثر شبکه امامت» می‌توان به کلاس‌های تفکیکی و کاربردی برای همسران و فرزندان مبلغین شبکه امامت اشاره کرد.
حجت‌الاسلام‌ صائبی، دبیر برگزاری این دوره آموزشی گفت: استاد این دوره حجت‌ الاسلام‌ کاظمی از مبلغین مجرب بود که به تدریس سرفصل های توانمندسازی شیوه های تبلیغی و برقراری ارتباط مؤثر برای مبلغین شبکه امامت منطقه غرب اصفهان به همراه خانواده هایشان پرداخت و به تفکیک برای آنها نیز کارگاه آموزشی برگزار نمود.
وی در پایان گفت: در گعده های گفت‌وگو محور بخش پایانی دوره؛ مبلغین به بیان تجربیات و طرح ایده های خلاقانه و نوظهور برای ارتباط بهتر و مؤثرتر با جامعه مخاطب تبلیغی خود پرداختند و پیرامون راهکارهای نوین و مدرن در این راستا به مباحثه کردند.
انتهای پیام
منبع: khamenei.ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha