جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/عضو هیئت امنای مرکز تخصصی ریحانة الرسول(س) جویبار گفت: باید با تربیت نیروهای مومن و انقلابی، امانت دار ارزش ها و دستاوردهای شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، عنایت الله توکلی، عضو هیئت امنای مرکز تخصصی ریحانه الرسول(س) جویبار که برادر اولین شهید بسیجی این شهرستان است، در جلسه ای با مدیر و کادر مدرسه علمیه خواهران جویبار گفت: جوانان با الگوگیری از بسیجیان دهه۶۰، می‌توانند به خودباوری برسند تا جامعه ای با تمدن نوین اسلامی را شکل دهند.

وی ضمن بیان خاطرات دلاوری‌های بسیجیان، به تفاوت نگرش ها و اعتقادات جوانان دیروز در مقایسه با نسل جدید اشاره و عنوان کرد: اگر بخواهیم محصول تفکرات امام خمینی(ره) را در چهار دهه که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد برای جوان امروز ارائه کنیم، بارزترین مصداقش شهید سلیمانی است که در مکتب امام (ره) توانست رشد کند و جامعه ای را به سمت اعتلا پیش ببرد.

وی با بیان آسیب هایی که در اعتقادات جوانان امروز نمود پیدا کرده، آن را محصول شیفتگی و گرایش به افکار فریبنده و پوسیده غرب دانست و افزود: برای اصلاح وضع موجود، نیاز به خودآگاهی و خودباوری اصیل داریم که جوانان ما در دهه ۶۰ با همین سلاح مقابل دشمن ایستادند و تا پای جان مبارزه کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تربیت نیروهای مومن و انقلابی، بویژه در حوزه های علمیه خواهران، بتوانیم امانت دار ارزش ها و دستاورد های شهدا و بسیجیانی باشیم که هدفشان تحقق جامعه ای اسلامی با اجرای فرامین الهی بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha