جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فراخوان

حوزه/ مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعةالزهرا با بیان اینکه ۸ کمیته در انجمن مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها فعالیت می‌کنند، گفت: این انجمن در کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، امور مساجد، مبلغان زباندان، اساتید، فرق و ادیان، صدای قلب روشن و کمیته مبلغان روستایی عضو فعال می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه بهرامی با اشاره به اینکه انجمن مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال گذشته در اداره کل تبلیغ و ارتباطات معاونت فرهنگی تبلیغی راه اندازی شد، اظهار داشت: در این انجمن، ۸ کمیته تخصصی در عرصه‌های مختلف تشکیل شده است.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا افزود: انجمن مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هم اکنون در کمیته‌های دانش آموزی، دانشجویی، امور مساجد، مبلغان زباندان، اساتید، فرق و ادیان، صدای قلب روشن (ویژه افراد آسیب شنوایی) و کمیته مبلغان روستایی عضو فعال می پذیرد.

بهرامی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲۰۰ مبلغ در این کمیته‌ها عضو شدند، تصریح کرد: این کمیته‌ها جهت فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای فعالیت‌های جمعی تبلیغی و بهره‌گیری از توانمندی و خلاقیت تبلیغی مبلغان تشکیل شده اند.

وی با اشاره به شرایط عضویت در این انجمن‌ها، گفت: طلاب سطح دو که علاقه‌مند به فعالیت‌های تبلیغی هستند و حداقل یک سال سابقه تبلیغی دارند، می‌توانند برای عضویت در این انجمن اقدام کنند.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: هر یک از کمیته‌ها برای عضویت، شرایط تخصصی دارند که پس از ثبت نام بررسی شده و اعلام می‌شود.

بهرامی یادآور شد: مبلغان جهت ثبت نام و عضویت در کمیته‌ها به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir قسمت پویش‌ها و تشکل‌ها مراجعه کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سجاد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    عالی