جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلامی

حوزه/ فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در این ۴۳ سال نقشه آمریکا برای ملت ایران همیشه خطرناک بوده است، گفت: آثار عقب نشینی دشمنان قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار حسین سلامی، صبح پنجشنبه در مراسم کنگره سه هزار شهید ایلام اظهار کرد: زیباترین آرزوی ما ذبح شدن در مسیر آرزوهای آسمانی ملت ایران است و قربانی شدن در راه عزت این ملت و در راه آرمان‌های این ملت و فدا شدن در راه تحقق اهداف بزرگ و سعادت آفرین رهبر و امام و پیشوازی عظیم الشان انقلاب مان است‌.

وی تصریح کرد: من و همسنگران و همه پاسداران بزرگترین افتخارشان این است که خادمان و خاک کف پای مردم ایران اسلامی باشیم و هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: با اشاره به اینکه ایلام سرزمین شهیدان است، افزود: مردم ایلام همانند ارتفاعات بلند آن، رفیع و قابل ستایش هستند، مردم مرزداری که روزگاری در قلب نبرد حضور داشتند و امروز سرافراز هستند.

سردار سلامی عنوان کرد: در محفل الهی، ملکوت آسمانی شهیدان سرزمین درخشان ایلام هستیم، در چنین محفلی حتماً باید دورد و سلام و تحیت الهی را به روح درخشان امام راحل که منطق عزت و حکمت استقلال و حریت و آزادی و طریق اقتدار و اعتبار و آزاد شدن از بردگی را به ما آموزاند بفرستیم.

فرمانده سپاه عنوان کرد: مردم ایلام امروز سربلند هستند، این مردم ایستادند تا سرزمینشان اشغال نشود. مردم استان سرزمین خود را ترک نکردند و در این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه هنر مردم و سه هزار شهید این بود که در دفاع مقدس راه را در همه نقاط بر دشمن بستند و اجازه تجاوز ندادند، بیان کرد: مردم این استان افتخارهای بزرگی در طول دفاع مقدس از خود برجای گذاشتند.

از خطرات عبور کردیم

وی عنوان کرد: نقشه سیاسی استکبار با محوریت آمریکا برای ملت ایران نقشه‌ای خطرناک و وسیع و توأم با توطئه‌های عمیق برای شکست دادن ملت ایران بوده است و لحظه‌ای در این مدت نبوده که آمریکا و متحدان او برای فرسوده کردن مردم ایران از اهدافشان و نرسیدن دارو به مردم دست از تلاش بر دارند.

وی ادامه داد: قدرتی که در مقابل ما ایستاده بود امروز عقب نشینی کرده است.

فرمانده سپاه اضافه کرد: ایلامی‌ها و کردستانی و کرمانشاهی‌ها مردمانی نبودند که از دشمن بترسند و از غرش توپ‌ها نهراسیدند، محکم ایستادند اما جنگ با هنرنمایی شهیدان به پایان رسید و ایران استقلال و بزرگی خود را حفظ و حتی ارتقا داد.

وی گفت: ایران اسلامی و انقلابی امروز قدرتمند است و هر دشمنی می‌داند اینجا سرزمین اشغال شدنی نیست و حالا به میدان مبارزه اقتصادی و تحریم روی آورده‌اند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ایستادگی مردم در جنگ اقتصادی در مقابل این مشکلات و مخاطرات کمتر از دفاع مقدس نیست و همه مردم در این میدان مبارزه وارد شدند، افزود: هنر رهبری بر این بود که دشمن را فرسوده و خسته و ضعیف و ناتوان کردند و راهکاری دشمن را مسدود کردند و هر گزینه روی نیز به بایگانی تبدیل شد.

وی عنوان کرد: ملت ایران در موقعیت برجسته ای از تاریخ قرار گرفته‌اند و در حال پیشرفت هستیم. ما هنوز دارای مشکل هستیم اما از خطرات عبور کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha